Naša história

Aj keď sme na trhu od roku 1997, tvrdíme o sebe, že sme mladá a rýchlo sa rozvíjajúca firma. Náš tím je totiž zložený prevažne z mladých ľudí, ktorých priemerný vek sa pohybuje okolo 25 rokov. Ako postupne starneme, posilňujeme tím predovšetkým o absolventov so zdravým sebavedomím.

Udržiavaním mladého a sviežeho tímu dokážeme stále vymýšľať novo veci a ísť stále dopredu. Nechceme sa uspokojiť so zabehnutými postupmi a čakať, čo bude. Chceme tvoriť budúcnosť a meniť trh s repasovanou výpočtovou technikou.

Obdobie 1997 až 1998

Písal sa rok 1997, zakladateľ a súčasný CEO firmy nakúpil a obratom přeprodal prvý „montovanú“ PC zostavu s čiernobielym monitorom, ale namiesto vytúženého zisku skončil tento „obchod“ v strate. Nenechal sa ale odradiť a po pár mesiacoch nasledovali ďalšie, ale tentoraz úspešné, obchody. Nakupovanie sa už neobmedzovala len na jediný kus. Vtedy „frčali“ počítače s procesormi Intel 286, 386 a o farebných monitoroch si mohol nechať len zdať. Trh s použitými notebookmi prakticky neexistoval a repasovaná technika jednoducho „nebola“. Skvelých výsledkov sa mu však vtedy podarilo dosiahnuť predovšetkým vďaka odpredaji vyradené techniky z vtedajších PVT, kde sa ukrývala rad nedocenených pokladov vo forme ihličkových tlačiarní. Dopyt bola obrovská a fronty zákazníkov pred súkromným bytom sa neskracovala. S narastajúcim úspechom rástla potreba priestoru, a tak veci bežného denného užívania museli ustúpiť stranou a začal sa tvoriť improvizovaný sklad. Balkón panelového bytu tak bol zarovnaný stojany CRT monitorov, horné poschodie dvojposchodové postele poslúžilo skvele ako regál na monitory. V izbe i spálni boli všetky steny obložené stohy počítačov a obývacia izba so skleneným stolíkom sa premenil na improvizovanú predajňu a showroom.

Obdobie 1999 až 2002

Dodávatelia v tuzemsku nestačili dodávať, a preto sa zakladateľ vydal hľadať zaujímavý tovar do zahraničia. Rad bláznivých výletov po území súčasnej EÚ, ktoré absolvoval ešte ako neskúsený obchodník, sa sprvu javila ako nezmyselná. Čoskoro sa mu však podarilo realizovať prvý obchod s nemeckým partnerom. Nevyzretosť a neskúsenosť bola na prvý pohľad zrejmá, a preto musel terajší CEO prekonávať obrovskú nedôveru zahraničných obchodných partnerov. Obchody so zahraničím sa postupne rozbehli na plné obrátky. Celý vtedajší obchodný systém, alebo skôr „nesystém“ sa zdá z dnešného pohľadu až komický, ale skôr tak proste veci fungovali.

Rok 2003

Veľkým, avšak nevyhnutným, krokom bolo prenajatie cca 120 metrov štvorcových skladu v biednom stave a založenie spoločnosti (sro). Bol to ten správny okamih oprieť sa do podnikania naplno. Nastúpil prvý zamestnanec a nastal čas najať si ďalší sklad a kanceláriu.

Obdobie 2004 až 2009

Obdobie získavania skúseností, budovanie vzťahov, posilňovanie cash-flow a získavanie know-how, ktoré sme sa rozhodli ďalej prenášať na našich zákazníkov. Bol to skvelý štart do veľkého sveta businessu.

Rok 2010

V tomto roku už začal vznikať nový tím nadšených ľudí, tvoriacich zdravé jadro firmy. Spoločne sme sa pustili do budovania nového informačného systému. Vznikol tiež úplne nový e-shop so základnými užívateľskými funkciami. Boli sme veľmi malá firma, ktorú v našom odbore prakticky nikto nepoznal.

Rok 2011

Novo sprevádzkovaný informačný systém sme začali napájať na zákaznícku podporu a začali poskytovať naozaj kvalitný servis. Vo väčšom meradle sme spustili službu komisionálneho predaja pre dealerský predaj.

Rok 2012

Tento rok bol zlomový v celej histórii firmy. Zmenili sme stratégiu firmy a hlavným stredobodom nášho snaženia sa stal len a len zákazník. Od tohto okamihu začali obraty firmy dynamicky rásť.

Posilnili sme podporu predaja na obchodnej úrovni, čomu najviac pomohli nové dátové XML výstupy, automaticky generované PDF katalógy, cenníky a letáky. Všetko parametrické a prispôsobené pre dealerský predaj.

Rok 2013

Požiadavky rástli a priestory prestali vyhovovať. Pribudli ďalší členovia tímu a my sa ocitli na ďalšej križovatke. Logickým vyústením vtedy bolo sťahovanie v apríli roku 2013, ktoré bolo síce hektické, ale rozviazalo nám ruky a otvorilo nové možnosti. Mali sme už k dispozícii cca 1000 m2 plochy s vlastným parkoviskom a zázemím. Počet zamestnancov sa rozrástol na 10 a súčasný CEO sa stiahol z operatívy.

Rok 2014

Tento rok bol symbolom expanzie do zahraničia. Nemalé investície do budovania systému predaja na slovenskom nám ukázali nové možnosti a pomohli nám objaviť úplne nové cesty, ako zákazníkom skutočne pomáhať.

Naše portfólio služieb sme rozšírili o prenájom refurbished výpočtovej techniky, o ktorý je vždy obrovský záujem predovšetkým v čase konania volieb.

Ľudia v segmente repasovanej techniky už nás zaregistrovali a začali nás brať vážne. Stali sme sa silným hráčom, ktorý sa chce spolupodieľať na tvorbe trhu s repasovanou výpočtovou technikou.

Rok 2015

Sami sme vyvinuli úplne nový SW na testovanie počítačov, notebookov a batérií s cieľom zvýšiť kapacitu a poskytnúť zákazníkom ešte dôkladnejšie otestované tovaru. Vďaka novému systému prípravy tovar na predaj sa nám podarilo výrazne znížiť percento reklamácií a nesprávne odbavených zásielok.

Vďaka veľkému úsiliu pri rokovaní so zahraničnými partnermi sa nám podarilo významným spôsobom rozšíriť portfólio spoľahlivých dodávateľov repasované techniky. Od tohto okamihu sme schopní poskytovať zákazníkom naozaj kompletný sortiment repasovanej techniky Dell, a to prakticky nonstop, bez výpadku. V tomto mikro segmente sa stávame jednotkou na slovenskom trhu.

Od tohto roku sme sa zaviazali pravidelne prispievať na vybrané verejnoprospešné projekty s cieľom pomáhať tam, kde je to skutočne potrebné. O úspech sa totiž chceme deliť. Ako prvý sme podporili neziskovú organizáciu Šanca Olomouc ops, a to sumou 100 000 Kč, ktorá mierila na podporu dlhodobo onkologicky chorým deťom.

Rok 2016

Do sveta sme vypustili úplne nové garancie, ktoré majú dať našim zákazníkom signál, že sa na nás môžu spoľahnúť. Pri objednávke do 15:00 doručujeme hneď nasledujúci deň, reklamácie vybavujeme do 5tich dní, informácie na infolinke sú pre zákazníkov k dispozícii prakticky ihneď a poškodenej zásielky zákazníkovi nahrádzame automaticky a tiež prakticky ihneď.

E-shop sme doplnili o rad skvelých funkcií, ako sú blog plný nabitých informácií alebo pokročilé filtrovanie produktov napojené na pestrý konfigurátor.

Rok 2017

Toto obdobie sa stalo obdobím hľadania správnych riešení. Podaril sa nám vyladiť systém kvality produktov a zaistiť tak ponuku tovaru výhradne v kvalite A tak, aby sa zákazník pri objednávke nemusel obmedzovať filtrovaním podľa kvality. Nový systém nás stojí veľa energie a prostriedkov, ale zákazníci kvalitu oceňujú. Niektorým počítačom a notebookom dokonca dávame nový lak a meníme displeja za nové.

Pre partnerov v dealerskom programe sme pripravili nové funkcie ako sú rezervácie, katalógy, letáky, výpredaj a ďalšie.

Pre zlepšenie služieb novo umožňujeme dodanie tromi rôznymi prepravcovi. Zákazník si tak ľahko dokáže vybrať sebou preferovaného prepravcu.

V tomto roku sme tiež pripravili pre návštevníkov nášho webu veľa zaujímavého obsahu z oblasti repasované techniky. Chceme sa deliť o naše know-how, a preto sa do tvorby obsahu novo zapojil celý náš tím.

Naši posadnutosť spokojnosťou zákazníka sme podčiarkli posilnením nášho tímu infolinky a predĺžením záruky na viac ako 4 roky.

Rok 2018

Rok 2018 sa niesol v znamení ekonomickej konjunktúry, ktorá so sebou niesla zvýšené sebavedomie nielen firiem, ale aj domácností. Táto nálada nepriala toľko potrebnej opatrnosti v nakladaní s finančnými prostriedkami a firmy aj domácnosti veselo míňali a dávali prednosť nákupu techniky nové. Repasovaná technika ustúpila do ústrania. Tento hendikep sa nám podarilo kompenzovať zvýšením efektivity prevádzky a hľadaním úspor. Výsledkom bola stagnácia obratu oproti roku 2017. Je to prvýkrát od roku 2010, kedy náš obrat nerástol o desiatky percent. V súčte však možné toto obdobie hodnotiť pozitívne, pretože týmto mierne vzrástol podiel firmy Technimax na trhu s repasovanou technikou, pretože celkovo trh s repasovanou technikou ľahko prepadol.

Aj keď výška obratu oproti roku 2017 stagnovala, EBITDA, teda zisk pred započítaním úrokov, daní a odpisov, stúpol. Je to dôkazom poctivosti našej práce. Nie sme len priemernú firmou, ktorá nakupuje a predáva. Stávame sa technologickou spoločnosťou so silným know-how, ktoré pretavuje do špičkových služieb. Za tento vysoký štandard si zákazníci radi priplatia.

V júni sme sa presťahovali do nových priestorov, ktoré sú konečne v majetku firmy a môžeme sa teda plne sústrediť na budovanie zázemia, teda zlepšenie vnútrofiremných procesov, čo má mať za následok ešte vyššiu kvalitu dodávaného tovaru a služieb, ešte rýchlejšie dodanie, servis a kvalitnejšie podporu. Sťahovanie prevádzky sa nám podarilo zvládnuť behom jediného víkendu, a preto nedošlo ani k najmenšiemu výpadku v dodávkach tovarov a služieb. Stálo nás to veľa energie a síl, ale pretože chceme byť spoľahlivým partnerom našich zákazníkov, makali sme naozaj poctivo.

V septembri sme oslávili 15 rokov pôsobenia firmy Technimax na trhu.

Neustále sa opakujúce otázky na kvality A, A-, B+ atď. sme sa rozhodli vyriešiť jedinou možnou kvalitou, a to A+ (už v roku 2017). Aby mal zákazník úplnú istotu v kvalite objednávaného tovaru a nekupoval „mačku vo vreci“, definovali sme presne garancie kvality pre všetky typy dodávané techniky. Táto sada dokumentov nás zaväzuje k úplne presným kvalitatívnym vlastnostiam, ktoré musí každý kus dodávanej techniky spĺňať. Tento nový záväzok znížil vratkovost pod 1 % (koľko tovar sa nám vráti od zákazníkov späť). Zjednodušene povedané, len každý stý zákazník nám vráti tovar späť (započítavame sem aj prípady, keď je tovar v poriadku, len zákazník zvolí nevhodné zariadenie pre dané použitie).

Pevné disky sú nejporuchovější častí počítačov a notebookov. Spustili sme v rámci kontroly tovaru aj detailné testovanie pevných diskov, čím vyradíme aj niektoré disky, ktoré sa tvária ako v poriadku, ale ich dĺžka užívania prekračuje naše povolené limity, a my ich preventívne nahradzujeme novými. Cieľom tohto projektu bolo znížiť reklamovanosť pevných diskov, čo sa podarilo. Počet reklamácií pevných diskov klesol medziročne o viac ako 38 %.

Pre zvýšenie zákazníckej spokojnosti sme spustili zadávanie reklamácií online. Stačí sa prihlásiť na webe a vyplniť výrobné číslo. Systém zákazníkovi zobrazí konfiguráciu v čase predaja, cenu a platnosť záruky. Vyplnením popisu závady možno v priebehu pár sekúnd založiť reklamáciu. Žiadne zložité vypisovanie papierových formulárov.

Na prelome roka sme spustili v našich podmienkach úplne nevídanú službu „garancie vybavenia reklamácie do druhého dňa“, ktorú sme zaviedli v našom odbore ako jediní. Sme si istí, že nás bude konkurencia kopírovať, ale my radi posúvame trh a meníme svet k lepšiemu. Preto vyzývame aj ostatné dodávateľa repasované techniky, aby sa k nám s touto službou pripojili.

Dobré ekonomické výsledky nám umožňujú dodržať sľub a odovzdávať 2 % zisku na neziskové projekty, ktoré pomáhajú všade tam, kde je potreba.

Rok 2018 hodnotíme ako veľmi prínosný. Ako sa hovorí: „Žiadny strom nerastie do neba“ a my sme sa naučili strašne veľa vecí. Sme teraz múdrejší, silnejší a pripravení čeliť ďalším výzvam.

Rok 2019

Toto obdobie bolo pre firmu Technimax veľkou výzvou. Boj o zákazníka sa vyostril a rad firiem priviedla na trh lacnejší tovar s nižšou kvalitou. To nás prinútilo hľadať úspory a nachádzať stále nové cesty, ako robiť svoju prácu efektívnejšie. Podarilo sa. Znížili sme náklady, a pritom kvalita tovaru ani služieb neutrpela. Na portále heureka.cz sme si zaslúžili skvelé hodnotenie 100 %. Na heureka.sk máme aktuálne 96 % a iba jedinú negatívnu recenziu.

V oblasti logistiky sme u väčšiny zásielok na prianie zákazníkov nahradili nepraktické bublinky špeciálnymi vaky, ktoré možno po rozbalení tovaru ľahko zlikvidovať. Vývoj tohto riešenia nám zabral viac ako pol roka, ale teraz používame naozaj bezpečné vaky, ktoré sú viac šetrné k životnému prostrediu, a ešte lepšie ochránia zabalené produkty pri preprave.

Aj naďalej najmenej obľúbenou činnosťou zostávajú reklamácie. Priemernú dobu ich vybavení sme znížili z 1,3 dňa na 1,2 dňa. Tento výsledok je naozaj skvelý, keď si uvedomíme, že sa do výpočtu započítavajú aj dni voľna. Skrátka garanciu vybavenia reklamácie do druhého dňa sme plnili aj v roku 2019. Sme na to hrdí. Očakávali sme, že nás budú ostatné konkurenčné firmy nasledovať, ale asi nikto nepracuje s takým nasadením, ako my. Škoda. ☹

Na základe našej garancie doručenia do dvoch pracovných dní sa našim chalanom na predajni podarilo dosiahnuť skvelé výsledky aj pri vybavovaní objednávok. Nezávislý portál nám v máji 2019 na základe recenzií používateľov prisúdil priemernú rýchlosť doručenia 3 dni. To je skvelý výsledok, zvlášť ak si uvedomíme, že do tejto lehoty sa započítavajú aj dni voľna.

Od apríla 2019 až do konca roka sa náš vývojový tím usilovne venoval nasadenie novej technológie v celkovej hodnote presahujúcej 80 000 €, ktorá má zaistiť u všetkých notebookov klávesnice s SK znakmi, a to aj u podsvietených variantov. Tešíme sa na koniec nepraktických nálepiek, ktoré pri zapnutom podsvietenie zabraňovali svietenia niektorých tlačidiel. Stovky hodín práce nás posunuli smerom k cieľu. Teda kompletná slovenská klávesnica tak, ako ju poznáme u nových notebookov. Pre zákazníkov z Česka a Maďarska samozrejme vyvíjame odpovedajúce znakovej sady.

Vážime si vašej priazne. Peniaze, ktoré nás svojim nákupom necháte zarobiť, vraciame späť do firmy, do vecí, ktoré vám, našim zákazníkom, prinesú ďalšie komfort a pridanú hodnotu. Aj preto tak vysokých investícií neľutujeme. Sme tu pre vás.

Nielen do vývoja sme investovali finančné prostriedky, ktoré ste nám nákupom tovaru zverili. Za uplynulých 12 mesiacov sme rozdelili celkom 4 850 €. Naša pomoc smerovala k nákupu zdravotného vybavenia a zabezpečenia liečebných procedúr detských pacientov. Ďalej sme významne podporili kultúru a rozvoj mimoškolských aktivít mládeže v našom regióne. Sme radi, že môžeme pomáhať a dodržať sľub, ktorý sme našim zákazníkom pred rokmi dali, teda deliť sa o určitú časť zisku s niekým, kto je v núdzi a zaslúži si našu pomoc.

V oblasti obchodu sme svoje úsilie zamerali na expanziu do zahraničia. V regióne Slovensko sa nám podarilo navýšiť predaja takmer dvojnásobne. V regióne Maďarsko, kde sme spustili predaj až v druhej polovici roka 2019, sme síce nedosiahli vytýčených obchodných cieľov, ale naši predajcovia realizovali rad transakcií a na konci roka 2019 sme mohli smelo povedať, že náš obchodný model je pripravený pre Maďarských zákazníkov. Celkové investície do expanzie síce prekročili 40 000 €, ale už k 31.12.2019 sme mohli konštatovať, že prevádzka je vyvážený a zahraničné transakcie neprodělávají.

Teraz sa tešíme, čo bude ďalej a dúfame, že tento rok budeme môcť vstúpiť do ďalšej krajiny. Kam? Nechajte sa prekvapiť. Na tomto mieste sa to čoskoro dozviete.

Rok 2020

Ako všetci vieme, rok 2020 bol špecifický kvôli pandémii vírusu Covid-19. Dopady pandémie sme pocítili všetci osobne, ale nevyhli sa ani našej firme ako celku. Situácia bola ťažko predvídateľná, dynamicky sa menil dopyt zo strany firemných zákazníkov kvôli home office, potom prišiel na rad dopyt po notebookoch kvôli dištančnej výučbe. Bežná ročná sezónnosť prestala platiť a boli sme svedkami obrovských výkyvov, ktoré sme museli operatívne riešiť. Nie vždy sa nám dopyt podarilo pokryť, čo nás ale viedlo k prísnejšiemu režimu a analyzovaniu nákupov, čo veríme, že bude do budúcnosti prinášať úžitok.

Už v roku 2017 sme písali na blog o tom, ako dezinfikujeme klávesnice notebookov. V dobe čovidu nám preto stačilo len drobné rozšírenie už zavedených procesov, aby sme zaistili maximálnu ochranu vášho zdravia. Vďaka prísnym hygienickým opatreniam sme mohli po celý rok štandardne fungovať bez toho, aby bola celá firma uzavretá kvôli karanténe či pre nedostatok zdravých zamestnancov.

Začiatkom roka sa nám podarilo uviesť do prevádzky responzívny web, ktorý lepšie vyzerá aj funguje. Úskalia bolo naozaj veľa, ale s pomocou externých grafikov, kodérov a programátorov sa práca podarila. Samotným nasadením webu však práca neskončila, stále je čo vylepšovať a ladiť. Dôležité ale je, aby sa vám web dobre používal a bol intuitívny a funkčný aj na mobilných zariadeniach. V tom všetkom nastal oproti predchádzajúcej verzii webu značný pokrok.

Tento rok sme už s väčšou smelosťou vkročili na ďalší trh, a to Rumunský. Využili sme skúsenosti získané z Maďarska, vďaka ktorým mohlo spustenie RO projektu prebehnúť rýchlejšie a hladšie. To ale neznamená, že si nevyžiadal poriadnu porciu nášho času a úsilia. Projekt je stále v ranej fáze, ale pomaly už zreje a veríme, že čoskoro ponesie ovocie.

Vlani sme vás informovali o vývoji technológie, vďaka ktorej dokážeme ponúknu kompletne slovenské notebookové klávesnice bez prelepiek, vrátane podsvietených variantov. Tento rok sme technológiu doviedli do produkčnej fázy a od júla vám už garantujeme, že každý od nás zakúpený notebook bude mať úplne slovenskú klávesnicu bez prelepiek. Plne lokalizované klávesnice vrátane podsvietenia sme schopní ponúkať aj na všetkých ostatných trhoch, teda CZ, HU i RO. Riešenie si vyžiadalo investíciu viac ako 75 000 €, ale veríme, že prínos pre vás je natoľko veľký, že to stálo za to.

Aj v roku 2020 sme splnili svoj záväzok prispieť časťou zo zisku na dobročinnú vec. Kvôli čovidu sme tento rok v apríli nakúpili a rozdali kvalitné české respirátory v hodnote viac ako 3600 €. Ochranné pomôcky sme darovali pediatrom, praktickým lekárom, seniorom, ale aj rodinám s vážne chorými deťmi, ktoré sme finančne podporili už v minulých rokoch. Ďakujeme, že vďaka vám môžeme pomáhať tam, kde je to potrebné.

Rok 2021

Hneď v januári 2021 sme pre vás spustili možnosť doručenia zásielky na odberné miesto GLS ParcelShop. Túto možnosť nájdete v košíku pri výbere prepravy. Požiadavka na zavedenie tejto služby vzišla z vašich námetov a pripomienok, za ktoré sme veľmi radi. Vďaka vašej spätnej väzbe sa môžeme zlepšovať a ponúkať nové možnosti, ktoré by nás inak nenapadli alebo by sme ich nepokladali za dôležité. Spustenie GLS ParcelShopu demonštruje, že vaše námety na zlepšenie nezostávajú bez odozvy.

Pre našu pozíciu na zahraničných trhoch znamenal tento rok mierny rast. Nehrnú sa na nás desiatky zahraničných objednávok denne, ale pozorujeme stabilný rast. Niektoré projekty na podporu predaja neuspeli, ale bez skúšania a investícií to nejde. V celkovom súčte už robia zahraničné objednávky nezanedbateľné percento nášho obratu, ktoré pomohlo aspoň čiastočne kompenzovať globálne znížený dopyt.

Asi vás neprekvapí, že prepravcovia sa k balíkom nesprávajú vždy tak, ako by sme radi. Pre svoje extra odolné balenie v nafukovacích vakoch sme už dobre známi a je super, že nás za to často chvália aj zákazníci na Heuréke. Zaznamenali sme však sťažnosti na ohnuté čelné plechy pri serveroch. Servery sú masívne a ťažké, a pokiaľ prepravca nakloní balík zlým smerom, evidentne žiadne množstvo vzduchových výplní nezabráni tomu, aby sa časť čelného panelu pod hmotnosťou servera ohla. Preto sme pripravili špeciálne krabice na servery aj na mieru rezané výplne, ktoré už poškodzovaniu pri preprave efektívne zabraňujú.

V priebehu roka ste možno zaznamenali výrazné problémy s rýchlosťou nášho webu. Problém bol spôsobený kombináciou faktorov, ktoré sme museli postupne rozkľúčovať a analyzovať. V poslednom štvrťroku sa nám podarilo problém vyriešiť a teraz už môžete nakupovať vcelku pohodlne rýchlo. Na ďalšej optimalizácii webu neustále pracujeme, pretože prvkov na vylepšenie je stále viac ako dosť.

Ďalej sme vylepšovali a ladili náš unikátny softvér na kontrolu kvality tovaru. Ide o vcelku drobné postupné zmeny, ktoré zákazník nezaznamená, ale vo výsledku majú obrovský význam. Vďaka rýchlemu a optimalizovanému SW zvládame rýchlejšie naskladňovať nový tovar a viesť presnejšiu evidenciu každého kusu, čo znamená, že je vám tovar predtým k dispozícii a pri dotazoch vám môžeme poskytnú podrobnejšie informácie.

Veľké úsilie sme tento rok venovali servisu, kde pre vás tovar uvádzame do garantovanej kvality A+. Stále viac notebookov, ale v poslednej dobe aj počítačov, sa nám darí zháňať iba v nedostatočnej kvalite, a preto je nutné, aby stroje prekonali niekoľko servisných zásahov, než ich pustíme do predaja. To samozrejme stojí čas aj peniaze. Revidovali sme preto postupy, aby sme zaistili rovnakú alebo vyššiu kvalitu s nižšími nákladmi. Aj malá úspora na kuse urobí pri veľkom objeme tovaru významné čiastky, o ktoré potom môžeme ponížiť cenu tovaru, aby sme si udržali cenovú konkurencieschopnosť aj pri vyššej kvalite produktov.

Ani v roku 2021 sme nezabudli na pomoc potrebným. Sumu 5 456 € sme rozdelili medzi projekty a osoby, ktoré ľudia z našej firmy osobne poznajú, a u ktorých vieme, že dar bude použitý na konkrétne skutočné potreby. Vďaka tu znova patrí vám, našim zákazníkom, ktorí sa k nám opakovane vraciate.

A čo ďalej?

Nechajte sa prekvapiť, máme toho pripraveného ešte naozaj veľa :)

historie firmy – graf

Spolupráce

Chcete sa stať súčasťou nášho tímu a mať účasť na ďalšom smerovaní a vývoji firmy? Môžete to urobiť dvoma spôsobmi – buď sa pozrieť na voľné pozície a zaslať nám svoj životopis, alebo sa zaregistrovať a stať sa našim obchodným partnerom či zákazníkom. Tak ako tak budete mať vplyv na našu budúcnosť.