Ombudsman – Ochranca práv zákazníkov

Prečo vznikol náš firemný Ombudsman

Aj keď sú našimi zákazníkmi predovšetkým firmy, uvedomujeme si, že aj tu pracujú ľudia. Pretože je našim poslaním pomáhať ľuďom v malých a stredných firmách a chceme vykonávať denné činnosti rýchlo a efektívne, stále sa pýtame, čo si o našej práci myslíte.

Ak ste spokojní a chcete nás pochváliť, alebo naopak neboli naplnené vaše predstavy a očakávania, kontaktujte nás. Vážime si vašej spätnej väzby, a preto sme pre vás pripravili službu Obmbudsman – ochranca práv zákazníkov. Krátky formulár, ktorého vyplnenie vám zaberie len pár sekúnd, môže nielen pomôcť vyriešiť váš problém, ale aj zlepšiť naše služby a pomôcť ostatným zákazníkom.

Ak ste boli s nami spokojní, nebojte sa nás aj pochváliť.

Kedy kontaktovať Ombudsmana

Ak potrebujete riešiť akýkoľvek problém, kontaktujte prosím našu infolinku na čísle +421 901 77 72 77 alebo info@technimax.sk. Pokiaľ nebude vašu požiadavku vyrizen k vašej plnej spokojnosti, prichádza ten správny čas napísať nášmu Ombudsmanovi.

Sťažnosť

Nie som spokojný s riešením problému, ktoré mi bolo ponúknuté (dodávka tovaru, reklamácie, technická podpora atď.)

Pochvala

Chcem vás pochváliť, oceniť služby alebo prístup firmy alebo zamestnanca

Tip na zlepšenie

Chcem pomôcť ostatným zákazníkom a mám tip ako zlepšiť e-shop, dodávku tovaru, komunikačné kanály atď.