Užívateľ: Neprihlásený
Kategórie produktov
Produktové rady
Hlavná strana / Najčastejšie otázky

FAQ – Často kladené otázky

Máte otázku a chcete rýchlo odpoveď? Môžete nám zavolať alebo napísať. Garantujeme rýchlu odpoveď. Môžete tiež nájsť odpoveď medzi často kladenými otázkami. Na uvedených konkrétnych príkladoch tak môžete spoznať všeobecne platné reakcie, ktorých sa od nás dočkáte.

Technické otázky na tovar

  1. Môžem na zostave AIO vymeniť monitor za väčší? Áno, držiak je konštruovaný na LCD monitory so štandardom VESA 100 mm s uhlopriečkou 15" až 24". Prepínačom na stojane nastavíte len požadovanú veľkosť.
  2. Pridal som si do počítača OptiPlex 780 pamäte RAM vyššej rýchlosti, ale nefungujú. Čo mám robiť? Moduly operačnej pamäte musia byť kompatibilné so základnou doskou počítača, chipsetom, a ak je ich viac, tak aj so sebou vzájomne. Najistejším riešením je objednať si rozšírenie operačnej pamäte priamo od nás pri kúpe počítača. Funkčnosť a kompatibilita celej sady pamätí bude zaručená.
  3. Chcel by som kúpiť notebook Latitude E6420, ale s väčšou pamäťou a diskom. Koľko by to stálo? Pri každom podporovaného produktu nájdete konfigurátor, v ktorom si môžete prikúpiť rozšírenie operačnej pamäte, výmenu pevného disku, predĺženie záruky a mnoho ďalších užitočných rozšírení. Cenu každej prikúpenia položky vidíte hneď vedľa v pravom stĺpci a ihneď po vybraní sa vám tiež prepočíta celková cena objednávky.
  4. Máte notebook Latitude E6420 alebo E6430 s podsvietenou klávesnicou? Notebooky Dell Latitude bežne podsvietenej klávesnice nemávajú. Pri vybraných modeloch ponúkame možnosť podsvietenú klávesnicu dokúpiť cez konfigurátor, ale ak túto možnosť nenachádzate, potom podsvietené klávesnice nemáme. Ak si nie ste istí, kontaktujte nás na našej infolinke.
  5. Latitude E6520 již predinštalovaný Windows? Pri každom počítači a notebooku nájdete v spodnej časti v záložke parametrov položku „Predinštalácia OS“, ktorej hodnota je buď „áno“ alebo „nie“. Ešte ľahšie to spoznáte hneď z názvu produktu – pokiaľ je v ňom uvedené „COA štítok“, systém nie je predinštalovaný. Pokiaľ je v názve „licencie Windows“, potom je operačný systém už predinštalovaný.
  6. Čo znamená „COA štítok Windows“ v názve počítača? Na počítači je nalepený COA štítok s verziou operačného systému as produktovým kľúčom. Tento značí, aký systém bol na stroji pôvodne používaný a pod akou licenciou. Obvykle je možné nainštalovať si operačný systém v rovnakej verzii a aktivovať ho kľúčom zo štítku, avšak to už záleží len na vás a sami si musíte zaobstarať aj potrebnú verziu systému. My doporučujeme zakúpiť počítač priamo s licenciou a predinštaláciou, alebo si u stroja s COA štítkom prikúpiť licenciu s predinštaláciou skrze náš konfigurátor.
  7. Čo znamená „el. kľúč Windows 10 PRO“ ? Skratka značí, že elektronický aktivačný kľúč pre Windows 10 Professional je už z výroby zapísaný v BIOSe počítača či notebooku. Nenájdeme ho na fyzickom COA štítku, ako sme boli zvyknutí u predchádzajúcich verzií. Po stránke licencovania sa však nič nemení – stroj od nás zakupujete bez operačného systému a pre plnohodnotne licencovaný a predinštalovaný OS je potreba prikúpiť doplnení o licenciu z nášho konfigurátora. Viac informácií na našom blogu.
  8. Práve mi od vás prišiel Latitude E6430 a OptiPlex 790 USFF, ale ani na jednom z nich nevidím COA štítok, hoci by mal byť na oboch. Kde štítky nájdem? U notebookov so štítkami zvyčajne nachádzajú pod batériou, skúste teda z vypnutého notebooku batériu vybrať a pozrieť sa pod ňu. Počítače Dell OptiPlexprevedení USFF majú v zadnej hornej časti plastové pútko. Keď zaň potiahnete smerom od počítača, vysunie sa malá karta, na ktorej je štítok nalepený.
  9. Kúpil som u vás refurbished notebook s licenciou na Windows 7, ale ukradli mi ho. Keď si od vás kúpim nový notebook, budem moc použiť predchádzajúce licenciu?Je nám ľúto, ale licencie sa viaže na konkrétny stroj, na ktorý pri inštalácii tiež lepíme nový licenčný štítok. S novým notebookom bude teda potrebné zakúpiť i novú licenciu.
  10. notebooky Latitude E6420 v dobrom stave? Tovar je refurbished, takže s možnosťou výskytu drobných škrabancov a odrenín je potrebné počítať. Avšak stroje čistíme, testujeme a veríme im natoľko, že k nim ponúkame možnosť rozšírenia záruky až na 37 mesiacov. Ich stav si pred kúpou môžete skontrolovať a sami otestovať u nás na predajni, prípadne môžete zakúpený tovar do 14 dní vrátiť bez udania dôvodu. Predávať tovar v dobrom stave je našou prioritou. Ak budete mať záujem, kontaktujte nás, konkrétny kus vám nafotíme.
  11. V akom stave bude SSD disk, ktorý od vás prikúpime cez konfigurátor? SSD disky, ktoré ponúkame cez konfigurátor, sú úplne nové, neopotřebené. Ich značka je uvedená priamo v názve položky. Presné typové označenie potom nájdete v detailnom popise konfiguračnej položky, na ktorý sa dostanete cez symbol otáznika priamo v konfigurátore. Viac informácií o dodávaných SSD nájdete na našom blogu.
  12. Prišiel mi notebook s veľkou batériou, ktorá prečnieva cez zadnú hranu notebooku. Na fotkách to tak nie je, nepomýlili ste sa náhodou? Batérie do notebookov Dell Latitude môžu byť trojčlánkové, šesťčlánkové, alebo deväťčlánkové. Pre malé 12,5'' notebooky sú bežné trojčlánkové batérie, ktoré pekne zapadajú do šasi notebooku. Dostupné sú však tiež šesťčlánkovej s vyššou kapacitou, ktoré sú väčšie a zo zadnej časti notebooku vyčnievajú. Obdobne je to u väčších 14'' a 15,6'' variánt, kde sa do tela cele schovajú šesťčlánkovej batérie, ale pre dlhšiu výdrž je možné zvoliť aj prečnievajúci deväťčlánkovou. V objednanom notebooku, ktorý od nás dostanete, môže byť menší alebo väčší typ batérie, a to podľa vašej požiadavky na dĺžku výdrže (cez konfigurátor) či podľa aktuálnych skladových zásob. Ak vyžadujete fyzicky menšie batériu, ktorá cele zapadne do tela notebooku, pripíšte prosím túto požiadavku do poznámky k objednávke. Každému vyhovuje niečo iné, niekto volí radšej menšie batériu pre ľahšie a menšie notebook, zatiaľ čo iný uprednostní rozmernejšie batériu s dlhšou výdržou. Obe riešenia sú však možná a plne funkčný, nejedná sa o omyl.

Zobrazit více

Dostupnosť tovaru

  1. Budete ešte niekedy mať notebooky Latitude E6410? Ak už neponúkame tovar, ktoré sme mali v niekoľkých minulých mesiacoch, je veľmi pravdepodobné, že sa iba vypredali momentálnej skladové zásoby, ale v budúcnosti tovaru ešte bude. Konkrétne E6410 už ale naskladňovať nebudeme. Nahrádzam je novšia stroje … Tieto stroje už naskladňovať nebudeme. Nahrádzajú ich stroje Latitude E6420 a E6430.
  2. Nemáte náhodou ešte jeden Latitude E6230? Na e-shope ho nevidím, ale keby ste ho náhodou mali niekde na sklade, bol by som rád.. Pokiaľ u tovaru nemáme na našom e-shope uvedenú dostupnosť skladom, potom tovar naozaj nemáme. Za opýtania nič nedáte, ale vedzte, že všetko, čo ponúkame na predaj, nájdete na našom e-shope.
  3. Ste schopní zohnať 10 tlačiarní HP LaserJet M4345? Na požiadanie sme zvyčajne schopní zohnať požadované špecifické tovary vo väčšom množstve, ale je k tomu potrebné individuálna dohoda. Konkrétnu požiadavku prosím napíšte na info@technimax.cz
  4. Potreboval by som pre školu 40 rovnakých počítačov typu OptiPlex 780. Máte ich toľko? Pri každom produkte môžete vidieť, koľko kusov máme približne skladom, napríklad viac ako 20 ks, viac ako 50 ks, … Ak je pri položke „skladová dostupnosť“ uvádza iba „1 až 5“, môže to značiť dve možnosti – buď máme na sklade menej ako 5 kusov, alebo sa jedná o nový tovar, ktorého skladová dostupnosť ešte nebola aktualizovaná. Aktualizáciu počtu kusov možno v takomto prípade očakávať v najbližších hodinách. Potrebujete viac kusov, než je momentálne na sklade? Kontaktujte nás.
  5. Vyhliadol som si u vás pekný 19'' LCD monitor, ale teraz už ho na webe nevidím. Aká bola prosím jeho cena? Cenu položiek, ktoré už nemáme na sklade, vám na požiadanie môžeme vysvetliť, ale je potrebné upozorniť, že aj keď rovnaký druh tovaru niekedy nabudúce naskladníme, môže byť predávané za cenu mierne odlišnú. Všetko záleží na podmienkach nákupu a ďalších interných faktoroch.
  6. Chcel by som si objednať počítač OptiPlex a k tomu ešte lištu s reproduktormi pre monitor Dell. Monitor som kúpil u iného dodávateľa, ktorý toto príslušenstvo nemá skladom. Lištu s reproduktormi u vás vidím len v konfigurátore u monitorov, ale samostatne som ju u vás nenašiel. Prečo ju u vás nie je možné objednať samostatne? Áno, toto značkové príslušenstvo skutočne samostatne nepredávame. Tento typ príslušenstvo je na trhu k dispozícii v obmedzenej miere a je veľmi ťažké zabezpečiť, aby sme ho pre vás mali stále k dispozícii. Našim cieľom nie je na týchto produktoch zarábať, ale poskytnúť vám komplexné riešenie bez kompromisov. Navrhujeme pre vás dodávku ako celok, teda komplet vrátane značkového príslušenstva, čo považujeme na úrovni značkové repasované techniky ako mimoriadnu službu, v SR do značnej miery unikátne. Ak ste však u nás skôr zakúpil monitor, povedzte nám prosím jeho výrobné číslo. Výrobným číslom nemyslíme service tag pridelený výrobcom, ale číslo, ktoré nájdete na našom bezpečnostnom VOID štítku spolu s katalógovým označením. Informáciu preveríme a určite nájdeme spoločne nejaké riešenie ohľadom dodávky reproduktorov Dell.

Zobrazit více

Objednávky a ich vybavenie

  1. Vidím, že má objednávka je už vybavená, ale spomenul som si, že by som ju chcel ešte upraviť. Môžem? Objednávku, ktorú sme ešte neexpedovali, môžeme upraviť podľa požiadaviek zákazníka, a to približne do 14:30. Potom už nemusíme úpravy objednávky stihnúť pred príchodom prepravcu a odvezením zásielky.
  2. Práve vytváram objednávku a chcel by som si počítač osobne vyzdvihnúť. Kde máte odberné miesta? Objednávku si môžete vyzdvihnúť na našej predajni v Šumperku. Ďalšie odberné miesta v súčasnosti nemáme. Ak máte obavu, že vám tovar nebude vyhovovať, nie je to na mieste. Všetok zakúpený tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť v lehote 14 dní, čo platí aj pre firemných zákazníkov.
  3. Odoslal som objednávku, ale následne som si všimol, že som v nej urobil chybu. Mám ju poslať znovu alebo ju upravíte? Ak ste si chyby všimli ihneď po odoslaní, môžete objednávku poslať znova a do poznámky k nej napísať, že predchádzajúca objednávka bola chybná a rušíte ju. Ak ste na chybu prišli až neskôr, zavolajte nám prosím na číslo 00421 901 77 72 77 a dohodnite sa individuálne s naším predajcom. Objednávku spoločne upravíme.
  4. Poslali ste mi zálohovú faktúru, ale nevidím na nej rozpísanú DPH. Ste platcovia DPH? Áno, DPH odvádzame. Na zálohovej faktúre je len celková suma, podrobnejšie rozpísaný rozpočet DPH nájdete až na finálnu faktúre, ktorú dostanete po zaplatení tovaru.
  5. Môžete mi zariadiť dealerský účet? Potreboval by som na neho objednať ešte dnes. Áno, ak budete nakupovať za účelom ďalšieho predaja na firmu a uvediete svoje IČO a DIČ, môžeme vám dealerský účet ihneď založiť. Pre rýchlejšie vybavenie žiadosti nám po jej odoslaní zavolajte.
  6. Do kedy musím najneskôr objednať, aby mi monitor prišiel do piatku? Ak objednáte v pracovný deň do 14:00, garantujeme dodanie nasledujúci pracovný deň. Ak objednáte v pracovný deň po 14:00, tovar dorazí o deň neskôr.
  7. Chystám sa objednať Precision T7500, ale tá cena je príliš vysoká. Nešlo by z nej ešte pár stoviek ubrať? Potom by som ho určite vzal. Ceny sú nastavené podľa našich vnútorných noriem ao ich úprave môže rozhodnúť len vedúci, nie predajcovia. Zvyčajne sme schopní ponúknuť zľavu až pri odbere väčšieho počtu kusov.
  8. Odkúpite môj starý počítač? Dostanem zľavu na nákup refurbished počítača, ak vám zašlem svoj starý? Odpoveď na obe otázky je záporná. Staré počítače ani komponenty od jednotlivcov nevykupujeme. Špecializujeme sa na značku Dell a vďaka veľkému objemu tovaru od veľkododávateľov disponujeme dostatočnou zásobou kompatibilných náhradných dielov.
  9. Máte tu pekný server PowerEdge R710, ale je dosť drahý. Mohli by sme ho kúpiť na splátky? Splátkový predaj v súčasnosti neponúkame. Môžeme vám vyjsť v ústrety tým, že vybraný produkt rezervujeme na vaše meno, aby ho niekto iný nekúpil skôr, než obstaráte potrebné financie. Maximálna dĺžka rezervácie je jeden týždeň.
  10. Chcel by som kúpiť Precision T3500, ale mám svoje pevné disky a pamäte RAM zo starého počítača, takže je nepotrebujem. Môžete HDD a RAM z objednávaného počítača vybrať a predať mi ho so zľavou? Nie. Pri objednávke môžete do poznámky pripísať konkrétne požiadavky, napríklad že v počítači nechcete pôvodnej operačná pamäť, avšak cena zostane rovnaká. Vylepšenia zostavy možno nastaviť u produktu v záložke „Konfigurácia“, kde sa vám prepočíta aj koncová cena. Ďalšie špecifickejšie úpravy mimo možností v konfigurátore neponúkame.
  11. Objednal som si zlý notebook, môžem ho vrátiť? Objednal by som iný. Áno, zakúpený tovar máte právo do 14 dní vrátiť. My vám následne vypíšeme dobropis a vrátime peniaze. Tovar prosím zašlite späť k nám s vyplneným reklamačným protokolom, na ktorom uveďte, že vám zakúpený kus nevyhovoval. To platí aj pre firemných zákazníkov.
  12. Chcel by som si u Vás objednať nový notebook, aké metódy platieb mi môžete ponúknuť? Platbu môžete vykonať niekoľkými spôsobmi, hotovosťou priamo na predajni, dobierkou (s príplatkom 1 € bez DPH), kartou online, zálohovou faktúrou a v prípade že ste registrovaný obchodník s rámcovou zmluvou, môžete zaplatiť prevodným príkazom so splatnosťou 7 dní.
  13. Akú si určujete cenu za kuriera a kedy dostanem dopravu zadarmo? Cena za doručenie na vašu adresu je za celú objednávku iba 6 € bez DPH, je konečná a obsahuje už cenu za balné a štandardné poistenie. Nič ďalšieho nepřiplácíte (mimo platby dobierkou, kde je doplatok 1 € bez DPH). Pri objednávke nad 500 € bez DPH je kurier i dobierkové zdarma. Viac informácii nájdete tu.

Zobrazit více

Kamenná prodejna a osobné vyzvednutie

  1. Máte kamenný obchod, kam by som si mohol prísť vybrať? Áno, naša predajňa sa nachádza v Šumperku. Radi vás tu uvítame a poradíme vám pri výbere repasované výpočtovej techniky. Konkrétny kus, o ktorý máte záujem, si tu môžete nezáväzne prezrieť a vyskúšať.
  2. Kedy najskôr sa môžem staviť k vám na predajňu? Prevádzková doba je každý pracovný deň od 8:00 do 16:30. Počas tejto doby sme vám k dispozícii na predajni, ale aj telefónu, e-mailu aj online chate..

Zobrazit více

Reklamácia tovaru a pozáručné opravy

  1. Asi pol roka po zakúpení mi skolaboval operačný systém na notebooku, ktorý bol od vás predinštalovaný. K notebooku som nedostal inštalačné médium, ako mám problém riešiť? Ak si u nás zakúpite stroj s predinštalovaným OS bez inštalačného média, odporúčame vám vytvoriť si čo najskôr zálohu systému na vlastné médium. Vďaka tejto zálohe si budete môcť neskôr systém sami preinštalovať, a to aj po vypršaní záruky. Ak je notebook stále v záruke, môžete nám ho poslať alebo priviesť na preinštalovanie.
  2. Posielam vám na reklamáciu OptiPlex 790, závada bude pravdepodobne v pamäti RAM. Hlavne prosím opatrne na pevný disk, mám tam dôležité dáta. Ak viete, že závada sa netýka pevného disku, môžete ho vybrať, nechať v bezpečí doma a PC zaslať na reklamáciu bez HDD. Dáta odporúčame zálohovať ako pred odosielaním na reklamáciu, tak aj pravidelne pri bežnom používaní. O ich dôvernosť sa u nás nemusíte obávať, počas opráv s vašimi dátami nijako nepracujeme.
  3. Opravíte mi OptiPlex 780 na počkanie, keď vám ho prinesiem na predajňu? Vopred nie sme schopní povedať, ako dlho bude oprava trvať, záleží vždy na konkrétnom probléme. Aby sme mali čas na diagnostiku a riešenie závady, je lepšie nám počítač poslať alebo priviesť a my vás budeme kontaktovať, akonáhle bude záležitosť vybavená. Pokiaľ ale na tomto riešení budete trvať, môžete si na vybavenie opravy počkať. Táto služba je zadarmo a je k nej aj malé občerstvenie po dobu čakania.
  4. Prestal mi fungovať OptiPlex 755, ale v záruke už nie je. Môžem vám ho poslať na opravu? Áno, na produkty, ktoré u nás boli zakúpené, ponúkame aj pozáručný servis. V takom prípade si za opravu účtujeme iba cenu náhradného dielu. Servisné práce je zadarmo.
  5. Za posledné roky som od vás kupoval viac počítačov a jeden z nich sa mi teraz pokazil. Môžete mi zistiť, či je ešte v záruke? Každý kus výpočtovej techniky od nás má na sebe nalepený strieborný VOID štítok s čiarovými kódmi. Jeho odlepením zaniká nárok na uplatnenie záruky. Na rovnakom štítku nájdete aj výrobné číslo produktu. Podľa neho vám radi vyhľadáme, kedy bol tovar kúpený a do kedy je u nás v záruke.
  6. Keď si do notebooku, ktorý som u vás pred mesiacom kupoval, dám SSD disk, prídem touto úpravou o záruku? Nie, otvorením počítača a výmenou komponentov u nás záruku nestrácate. Naďalej však platí, že sa záruka vzťahuje len na HW zakúpený od nás. Ak si napríklad v počítači vymeníte pevný disk za nový, ktorý vám po chvíli prestane fungovať, nebudeme vám môcť tento nový rozbitý disk vyreklamovať. Ak však do počítača potom znova vrátite pôvodný disk od nás a aj ten prestane pracovať, potom prebehne reklamácie bez problémov.
  7. Zakúpený počítač prestal fungovať. Máme na ňom firemné účtovníctvo a potrebujeme spracovávať mzdy. Keď vám počítač pošleme, kedy ho budeme mať opravený? Čakať mesiac, ako ukladá zákon, nemôžeme! Áno, to je pochopiteľné, a preto garantujeme vybavenie všetkých reklamácií najneskôr do piatich pracovných dní. Na nás sa môžete spoľahnúť.

Zobrazit více

Tento web používa súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.