Užívateľ: Neprihlásený
Kategórie produktov
Produktové rady
Hlavní strana / Doprava tovaru
Doprava zboží – Technimax

Ako doručujeme tovar

Preprava všeobecne

Cena za doručenie na vašu adresu je za celú objednávku iba 6 € bez DPH, je konečná a obsahuje už cenu za balné a štandardné poistenie. Nič ďalšie nepřiplácíte.

Ak chcete tovar nechať zaslať na dobierku, platba celej čiastky prebehne pri odovzdaní balíka prepravcom. Oproti hotovosti Vám bude vystavený doklad o jej prevzatí vodičom. Faktúra – daňový doklad na tovar sa nachádza vo vnútri zásielky a nájdete ju aj v prílohe informačného emailu ako súbor PDF. Ak sa vám zatúla, zavolajte nám. Radi vám pošleme zadarmo kópiu.

V prípade kusových zásielok vždy tovar starostlivo balíme do nových krabíc s použitím bublinkových výsteliek. Pre bezpečnosť robíme maximum. Na základe dotazníkov vyplnených našimi stálymi zákazníkmi je náš spôsob balenia hodnotený známkou 1,25 (1 je najlepšia ako v škole) a objavuje sa aj hodnotenie typu: „Tovar bol zabalený veľmi starostlivo…“, „…balenia je nepriestrelné…“ nebo „Tak starostlivé balenie som dlho nevidela!“

Ako zistiť, kedy tovar dorazí

Pri vybavení objednávky, reklamácie alebo požiadavky na dodávku tovaru do komisie tovar odovzdávame prepravcovi a prakticky v rovnakom okamihu vám príde do emailovej schránky správa so všetkými potrebnými údajmi. Ak ste nám poskytli číslo na mobilný telefón, prídu vám základné informácie aj formou SMS. V deň doručenia vás bude prepravca kontaktovať telefonicky aj prostredníctvom SMS, aby ste mali približnú predstavu, v koľko hodín vám zásielku kurier doručí.

Ak vám zásielka nedorazí v deň, ktorý sme vopred avizovali, postupujte podľa oznamovacieho e-mailu, kde nájdete číslo zásielky a odkaz na vyhľadávací formulár zásielky. O doručenie zásielky sa môžete informovať na informačnej linke prepravnej spoločnosti Geis 951 277 777, DHL 225 331 500 (číslo na PPL, ktoré balíky vyzdvihuje u nás a odovzdáva DHL), DPD 225 373 373, kde po vás bude vyžadované číslo zásielky, a operátor vám oznámi aktuálne informácie k stavu vašej zásielky.

Prepravná služba DPD má doručovacie okno len 1 hodinu, viete teda presne, kedy je potrebné byť prítomný na doručovacej adrese.

Zásielky na paletách

Ak si objednáte väčšie množstvo tovaru a budete ho chcieť dodať na jedno miesto, zašleme vám ho na palete. Tovar zabalíme dohromady a zaistíme bezpečnostnými prvkami ako je bublinková fólia, stretch fólie, ochranné rohy alebo viazacia páska. Bezpečnosť a ochrana pred poškodením je pre nás na prvom mieste.

Možno vás napadne, že tento spôsob balenia musí byť drahý a máte tiež pravdu. Materiál aj časová náročnosť balenia je veľká, ale pozor!

Cena kuriera týchto zásielok zostáva rovnaká, ako u balíkové prepravy, a to 6 € bez DPH za celú objednávku. Palety a ďalšie baliaci materiál poskytujeme zadarmo a bez zálohy. Pre túto prepravu využívame zmluvné partnery GEIS a DHL. Vzhľadom k tomu, že tieto väčšie zásielky presahujú hodnotu 500 €, je preprava aj dobierka pre zákazníka úplne zadarmo.

Skutočné prepravné mimo uvedenú paušálnu cenu 6 € bez DPH je fakturované pri prenájme techniky. Pri tejto službe je preprava kalkulovaná individuálne.

Zásielky v balíku (krabici)

Zákazník má na výber z troch kuriérských spoločností, aby si mohol vybrať práve tú, s ktorou je v mieste svojho bydliska najspokojnejší. Či už si vyberie Geis, DHL, alebo DPD, cena zostáva rovnaká.

Cena za kuriera u jednej objednávky je 6 € bez DPH. Objednávka môže obsahovať neobmedzené množstvo tovaru. Nákupom viac kusov tovaru súčasne môžete ušetriť prepravného, ​​ktoré je paušálna za celú objednávku.

Pri zasielaní tovaru na dobírku pripočítavame k poplatku za kuriera 1 € bez DPH.

Skutočný poplatok za kuriera mimo uvedenú paušálnu cenu 6 € bez DPH je fakturovaný tiež pri prenájme techniky.

Pri objednávke nad 500 € bez DPH je kurier i dobierkové zdarma.

Garancia okamžitej výmeny poškodenej zásielky

Aj keď sa snažíme zásielky baliť naozaj starostlivo, ako s obľubou hovoria naši zákazníci – nepriestrelne, čas od času sa stane, že príde tovar mechanicky poškodené v dôsledku prepravy. Pre vás, ako zákazníka, to zvyčajne znamená jediné. Najprv zásielku v prítomnosti prepravcu otvoriť a skontrolovať, spísať škodný protokol, kontaktovať dodávateľa a celú vec riešiť a niekedy aj urgovať. Prepravca má obvykle snahu reklamáciu neuznávať a môže dochádzať k veľmi nepríjemným situáciám, kedy žiadna zo strán nechce priznať chybu. Čo je ale najväčším problémom? Objednali ste si stroj konkrétnych parametrov s tým, že konkrétny deň vám bude k dispozícii. Poškodením zásielky nemáte požadovaný stroj vo funkčnom stave a nemáte späť ani vynaložené náklady. Obchodne je to pre vašu firmu úplne zle.

Povedali sme si, že chceme byť na vašej strane, a preto sa zaväzujeme k nasledujúcemu.

Ak budete nás kontaktovať, že ste od nás dostali poškodenú zásielku, pošleme vám ihneď na naše náklady náhradný stroj, ktorý vám bude k dispozícii nasledujúci pracovný deň. Poškodenú zásielku s chybným HW na naše náklady necháme odviesť.

Čo pre vás táto garancia okamžitej výmeny znamená? Jediné – nemusíte sa obávať poškodenia zo strany kuriera. Nebude vás to stáť žiadne náklady, nebudete strácať čas reklamáciami a ďalšie administratívou. Požadovaný kus v dobrej kondícii obdržíte len o deň neskôr. Pre odoslanie náhradného stroja v ten istý deň je nutné nás kontaktovať do 14:00, viď naša garancia odoslanie ten istý pracovný deň.

Tento web používa súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.