Doprava tovaru
Ako doručujeme tovar
Preprava všeobecne
Cena za doručenie na vašu adresu je za celú objednávku iba 6 € bez DPH, je konečná a obsahuje už cenu za balné a štandardné poistenie. Nič ďalšie nepřiplácíte.
Ak chcete tovar nechať zaslať na dobierku, platba celej čiastky prebehne pri odovzdaní balíka prepravcom. Oproti hotovosti Vám bude vystavený doklad o jej prevzatí vodičom. Faktúra – daňový doklad na tovar sa nachádza vo vnútri zásielky a nájdete ju aj v prílohe informačného emailu ako súbor PDF. Ak sa vám zatúla, zavolajte nám. Radi vám pošleme zadarmo kópiu.
V prípade kusových zásielok vždy tovar starostlivo balíme do nových krabíc s použitím bublinkových výsteliek. Pre bezpečnosť robíme maximum. Na základe dotazníkov vyplnených našimi stálymi zákazníkmi je náš spôsob balenia hodnotený známkou 1,25 (1 je najlepšia ako v škole) a objavuje sa aj hodnotenie typu: „Tovar bol zabalený veľmi starostlivo…“, „…balenia je nepriestrelné…“ nebo „Tak starostlivé balenie som dlho nevidela!“
Ako zistiť, kedy tovar dorazí
Pri vybavení objednávky alebo reklamácie tovar odovzdávame prepravcovi a prakticky v rovnakom okamihu vám príde do emailovej schránky správa so všetkými potrebnými údajmi. Ak ste nám poskytli číslo na mobilný telefón, prídu vám základné informácie aj formou SMS. V deň doručenia vás bude prepravca kontaktovať telefonicky aj prostredníctvom SMS, aby ste mali približnú predstavu, v koľko hodín vám zásielku kurier doručí.
Ak vám zásielka nedorazí v deň, ktorý sme vopred avizovali, postupujte podľa oznamovacieho e-mailu, kde nájdete číslo zásielky a odkaz na vyhľadávací formulár zásielky. O doručenie zásielky sa môžete informovať na informačnej linke prepravnej spoločnosti GLS 18 585, DHL 18 811 (číslo na PPL, ktoré u nás balíky vyzdvihuje, je +420 225 331 500), DPD 18 373, kde po vás bude vyžadované číslo zásielky, a operátor vám oznámi aktuálne informácie k stavu vašej zásielky.
Prepravná služba GLS má doručovacie okno 3 hodiny, takže vás ráno v deň doručenia bude vodič informovať, v akom trojhodinovom intervale ho môžete očakávať.
Prepravná služba DPD má doručovacie okno len 1 hodinu, viete teda presne, kedy je potrebné byť prítomný na doručovacej adrese.
Zásielky na paletách
Ak si objednáte väčšie množstvo tovaru a budete ho chcieť dodať na jedno miesto, zašleme vám ho na palete. Tovar zabalíme dohromady a zaistíme bezpečnostnými prvkami ako je bublinková fólia, stretch fólie, ochranné rohy alebo viazacia páska. Bezpečnosť a ochrana pred poškodením je pre nás na prvom mieste.
Možno vás napadne, že tento spôsob balenia musí byť drahý a máte tiež pravdu. Materiál aj časová náročnosť balenia je veľká, ale pozor!
Cena kuriera týchto zásielok zostáva rovnaká, ako u balíkové prepravy, a to 6 € bez DPH za celú objednávku. Palety a ďalšie baliaci materiál poskytujeme zadarmo a bez zálohy. Pre túto prepravu využívame zmluvné partnery GEIS a DHL. Vzhľadom k tomu, že tieto väčšie zásielky presahujú hodnotu 500 €, je preprava aj dobierka pre zákazníka úplne zadarmo.
Skutočné prepravné mimo uvedenú paušálnu cenu 6 € bez DPH je fakturované pri prenájme techniky. Pri tejto službe je preprava kalkulovaná individuálne.
Zásielky v balíku (krabici)
Zákazník má na výber z troch kuriérských spoločností, aby si mohol vybrať práve tú, s ktorou je v mieste svojho bydliska najspokojnejší. Či už si vyberie GLS, DHL, alebo DPD, cena zostáva rovnaká.
Cena za kuriera u jednej objednávky je 6 € bez DPH. Objednávka môže obsahovať neobmedzené množstvo tovaru. Nákupom viac kusov tovaru súčasne môžete ušetriť prepravného, ktoré je paušálna za celú objednávku.
Pri zasielaní tovaru na dobírku pripočítavame k poplatku za kuriera 1 € bez DPH.
Skutočný poplatok za kuriera mimo uvedenú paušálnu cenu 6 € bez DPH je fakturovaný tiež pri prenájme techniky.
Pri objednávke nad 200 € bez DPH je kurier i dobierkové zdarma.
Garancia okamžitej výmeny poškodenej zásielky
Aj keď sa snažíme zásielky baliť naozaj starostlivo, ako s obľubou hovoria naši zákazníci – nepriestrelne, čas od času sa stane, že príde tovar mechanicky poškodené v dôsledku prepravy. Pre vás, ako zákazníka, to zvyčajne znamená jediné. Najprv zásielku v prítomnosti prepravcu otvoriť a skontrolovať, spísať škodný protokol, kontaktovať dodávateľa a celú vec riešiť a niekedy aj urgovať. Prepravca má obvykle snahu reklamáciu neuznávať a môže dochádzať k veľmi nepríjemným situáciám, kedy žiadna zo strán nechce priznať chybu. Čo je ale najväčším problémom? Objednali ste si stroj konkrétnych parametrov s tým, že konkrétny deň vám bude k dispozícii. Poškodením zásielky nemáte požadovaný stroj vo funkčnom stave a nemáte späť ani vynaložené náklady. Obchodne je to pre vašu firmu úplne zle.
Povedali sme si, že chceme byť na vašej strane, a preto sa zaväzujeme k nasledujúcemu.
Ak budete nás kontaktovať, že ste od nás dostali poškodenú zásielku, pošleme vám ihneď na naše náklady náhradný stroj, ktorý vám bude k dispozícii nasledujúci pracovný deň. Poškodenú zásielku s chybným HW na naše náklady necháme odviesť.
Čo pre vás táto garancia okamžitej výmeny znamená? Jediné – nemusíte sa obávať poškodenia zo strany kuriera. Nebude vás to stáť žiadne náklady, nebudete strácať čas reklamáciami a ďalšie administratívou. Požadovaný kus v dobrej kondícii obdržíte len o deň neskôr. Pre odoslanie náhradného stroja v ten istý deň je nutné nás kontaktovať do 15:00, viď naša garancia odoslanie ten istý pracovný deň.