Ako reklamovať

Reklamační řád – Technimax

O záruke všeobecne

Ku každému tovaru zakúpenému u firmy Technimax sro je priložená faktúra, ktorá slúži zároveň ako záručný list, a prázdny formulár reklamačného protokolu pre jednoduché zadanie prípadné reklamácie. Osobným prevzatím tovaru alebo prevzatím tovaru od dopravcu kupujúci súhlasí s obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom spoločnosti Technimax sro a potvrdzuje, že bol s nimi oboznámený.

Zaväzujeme sa

Firma Technimax sro sa zaväzuje, že dodaný tovar bude po stanovenú dobu záruky spôsobilý pre použitie k danému účelu. Dĺžka tejto záruky je uvedená na faktúre pri každej položke.

Na čo sa záruka nevzťahuje

  • Vypršala u reklamovaného tovaru dňom prevzatia do opravy záručná doba, teda tovar je po záruke
  • Na spotrebný materiál (stav tonera alebo aktuálna kapacita batérie), ktorého doba životnosti je daná charakterom používaní tovaru
  • Používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi bežnému kancelárskemu prostrediu
  • Na škody vzniknuté v dôsledku živelnej katastrofy, násilného poškodenia
  • Pri porušení alebo odstránení výrobných VOID štítkov s vyznačeným výrobným číslom a katalógovým označením

Ako uplatniť reklamáciu

Kupujúci doručí na vlastné náklady a riziko reklamovaný tovar na adresu prevádzky predávajúceho, tj. Technimax s.r.o., U Splavu 642, 78813 Rapotín. Reklamovaný výrobok musí byť doplnený o presný popis závady. Pre tento účel je vhodné použiť pripravený reklamačný protokol. Za prípadnú stratu a poškodenie dát nenesie predávajúci zodpovednosť, preto odporúčame si ich zálohovať.

Vybavenie reklamácie do druhého dňa

Spoločne s nákupom u nás získate službu, ktorá nemá vo svete repasovanej výpočtovej techniky obdoby a znesie aj porovnaní so službami popredných výrobcov novej výpočtovej techniky.

Garantujeme vám totiž vybavení vašej reklamácie tovaru, ktorý je v záruke, najneskôr nasledujúci pracovný deň, a to na všetky produkty, ktoré si u nás zakúpite. Za túto službu u nás nič nepřiplácíte, je už v cene tovaru.

Tiež nechápete, prečo vám niekto sľubuje, že sa vašim požiadavkou začne zaoberať do druhého dňa, alebo do piatich dní? Pre vás je predsa podstatné, kedy bude váš problém vyriešený, nie kedy sa ním začne dodávateľ zaoberať! Chápeme to rovnako, a preto sa naša garancia vzťahuje na kompletné vybavenie vašej požiadavky, a nielen začatia jeho riešenie. Chceme vaše problémy riešiť, a nie sa len schovávať za šikovne napísané obchodné podmienky. Preto vám tiež dôležité veci garantujeme.

Vyššia rady nových produktov značky Dell výrobcu dopĺňa o podobný typ záruky, NBD, teda Next Business Day, podmieňuje ju však dostupnosťou konkrétneho náhradného dielu. Ak teda výrobca nemá k dispozícii náhradný diel, musíte aj tak na vybavenie reklamácie čakať. My vás nechceme zaťažovať našimi starosťami a vybavenie vám jednoducho garantujeme.

Existujú však výnimky, kedy nie je možné reklamáciu do druhého dňa vybaviť:

  1. Ak sa závada prejavuje len náhodne, alebo je potrebné vykonať na reklamovanom produkte dlhodobý záťažový test. Po dohode so zákazníkom sa môže vybavenie takejto reklamácie posunúť o jednotky dní.
  2. Pokiaľ si zákazník dohodne s infolinkou Technimax nadštandardné riešenie reklamácie (napríklad prekopírovanie dát zákazníka na novy disk) môže sa vybavenie reklamácie posunúť o jednotky dní.
  3. Pokiaľ si zákazník dohodne s infolinkou Technimax s vybavením reklamácie ešte nejakú nesúvisiace úpravu (navýšenie RAM, alebo výmenu disku za SSD), môže sa vybavenie reklamácie posunúť o jednotky dní.
  4. Pokiaľ zákazník objedná ďalší tovar alebo sa mu bude neskôr posielať ešte iná zásielka, je možné po dohode medzi infolinkou Technimax a zákazníkom odoslať tovar z reklamácie neskôr spoločne s iným tovarom v jednej zásielke.

Garancia vybavenia reklamácie do druhého dňa platí len v mieste prevádzky predajcu (Technimax, U Splavu 642, 78813 Rapotín), nie on-site (u zákazníka).

Akonáhle váš stroj príde na reklamáciu, automaticky ho hneď vyfúkame od prachu a vyčistíme, než sa problémom začneme zaoberať. Či už je teda reklamácia uznaná alebo nie, vždy od nás dostanete navyše túto službu, základnú údržbu zdarma.

Záverom

Tento reklamačný poriadok je platný od 1.9.2016 a rušia všetky predchádzajúce ustanovenia a zvyklosti v súvislosti s vybavovaním reklamácií a zárukou na tovar. Pretože na sebe neustále pracujeme a chceme sa zlepšovať, vyhradzujeme si právo na zmeny tohto reklamačného poriadku bez predchádzajúceho upozornenia.

Podľa posledných analýz sme v poslednom finančnom roku uznali viac ako 98% všetkých podaných reklamácií. Pýtate sa prečo? Pretože záruku považujeme ako pomoc zákazníkom a nevyhýbame sa jej. Záručné opravy sú pre nás veľkou skúsenosťou a spätnou väzbou, ktorá nám pomáha sa zdokonaľovať na technickej úrovni.

Vypršala vám záruka? Nevadí! Kontaktujte nás, radi vám pomôžeme aj po záruke. Pozáručné opravy vykonávame zadarmo. Hradíte si len náhradné diely. Máme pre vás ale predsa len jednu zlú správu: Ak potrebujete poradiť, opraviť, alebo len otestovať tovar, ktorý nie je zakúpené u nás, nepomôžeme vám. Pozáručný servis a podpora sa vzťahuje len nami dodaný tovar. Za týmto si stojíme.

V sekcii najčastejších otázok nájdete okrem iného aj odpovede na často kladené otázky ohľadom reklamácie tovaru a pozáručných opráv.