Zadávanie reklamácií online
Pripravili sme pre vás ďalšiu funkciu, ktorej zmyslom je uľahčiť vám prácu. Ide o zadávanie reklamácií priamo cez náš web bez toho, aby ste museli tlačiť a ručne vypisovať zložitý formulár. Pre zadanie reklamácie musíte byť prihlásení.
Reklamácie online sú prístupné v užívateľskom menu po prihlásení
V samotnom module reklamácií stačí jednoducho zadať výrobné číslo reklamovaného stroja, ktoré nájdete vždy priamo na striebornom štítku nalepenom na zariadení. Zadáte popis závady, odošlete a je hotovo. Žiadne zdržiavanie a meškania.
Nie ste si istí, či je váš stroj stále v záruke? Jednoducho zadajte jeho výrobné číslo a kliknite na vyhľadať. Informáciu sa ihneď dozviete bez toho, aby ste museli prechádzať staré faktúry, hľadať správny kus a dopočítavať mesiace.
V druhej záložke nájdete prehľad založených reklamácií
Vždy po ruke máte tiež všetky skôr založené reklamácie, pri ktorých si môžete stiahnuť už vyplnený reklamačný protokol aj protokol o vybavení reklamácie. O svojich reklamáciách tak nikdy nestratíte prehľad a môžete sa vždy pozrieť, ktoré sú už vybavené, a na ktorých ešte pracujeme.
Znovu zdôrazňujeme, že pre prístup k online reklamáciám musíte byť na našom webe prihlásení. Po prihlásení máte k dispozícii rad užívateľských funkcií a ich počet budeme ďalej rozširovať. Robíme tak na základe vašich námetov a pripomienok. Máte ďalšie nápady na zlepšenie? Oznámte nám ich prosím prostredníctvom formulára na našom webe.
Prihlásenie | Námet na zlepšenie |
Nemáte u nás ešte založený svoj užívateľský účet? Potom nám jednoducho napíšte na info@technimax.sk a my vám účet založíme a napárujeme ho na vašu históriu objednávok a reklamácií.