Záruka - vaša istota a dôvera v nás
Záruka – vaša istota a dôvera v nás
Ako dlho a aký je cieľ
Základné záruku na všetok tovar poskytujeme v dĺžke 25 mesiacov (pokiaľ nie je uvedené inak).
Základné záruky možno predĺžiť na 37 alebo až 49 mesiacov za zodpovedajúce príplatok uvedený u konkrétneho tovaru pod záložkou konfigurácie. Záruka sa nevzťahuje na spotrebný materiál v tlačiarňach. Batérie notebookov majú záruku 3 mesiace na funkčnosť, ale nie na kapacitu, ktorá klesá bežným používaním.
Cieľom záruky, ktorú poskytujeme, nie je splniť len zákonné povinnosti alebo sa z nich dokonca vyvliecť, naša záruka má byť pre vás istotou, že vám bude zakúpený tovar k dispozícii v plne funkčnom stave, a ak to tak nie je, zjednáme nápravu do druhého dňa. Toto vám garantujeme.
Ako to funguje
Pretože všetko, čo pre vás tvoríme, vzniká na našej prevádzke v Rapotíně, je potreba záruku uplatňovať iba na adrese skladu uvedené v sekcii Kontakty. Ak zásielku s reklamáciami zašlite na inú adresu, nebude v našej moci s ňou čokoľvek urobiť.
Väčšina nami ponúkaného tovaru je krátkodobo použitá. Pochádza z ukončených 1–3 ročných lízingov alebo výstav a predvádzacích akcií. Sústreďujeme sa výlučne na značky Dell a HP, vďaka čomu sme schopní zabezpečiť nadštandardné úroveň servisu a odovzdať vám špičkové know-how v oblasti repasované techniky. Máme teda nielen dostatok skúseností s konkrétnymi modelmi, ale aj dostatok dielov po celú dobu záruky a náhradné stroje pre prípadnú výmenu.
Prečo my
Vzhľadom na to, že príslušné zariadenia pracovala bez problémov u prvého používateľa, ponúkame ich k ďalšiemu predaju. Lízingová firma tieto stroje ešte pred predajom otestuje a dodá našej firme. Nakupujeme len testované a na 100% funkčný tovar bez akýchkoľvek závad. U nás je všetko poctivo kontrolované tak z vizuálnej stránky, tak z pohľadu funkčného. Nami ponúkaný tovar teda prechádza trojaký kontrolou a možno konštatovať, že všetko chybný tovar je týmto odfiltrované.
Ako riešime záruku
Ak nás zákazník informuje o sebe menších problémoch so zakúpeným tovarom, radi pomôžeme všetko vyriešiť v najkratšom možnom termíne. Vo väčšine prípadov sa jedná o ťažkosti vzniknuté zlou alebo neúplnou inštaláciou napr. Nesúlad ovládačov. Aj v týchto prípadoch však vychádzame všetkým zákazníkom v ústrety a poskytujeme nadštandardnú podporu. Len mizivé percento nahlásených problémov možno považovať za skutočnú reklamáciu.
Väčšinou túto situáciu riešime okamžitou výmenou celého zariadenia. Partneri s rámcovou zmluvou zvyčajne dostane náhradný tovaru nasledujúci deň od nahlásenia závady a vädnú techniku nám vracia až dodatočne. Aj keď je tovar ihneď opravené, je zaradené do osobitného režimu s dlhodobým testovaním. V prípade, že sa jedná o neoprávnenú reklamáciu, neúčtujeme zákazníkovi žiadny poplatok a zasielame tovar späť na naše náklady. Pokiaľ je zákazník napriek tomu nespokojný so zakúpeným tovarom, možno ho v lehote tridsiatich dní od nákupu vrátiť a požadovať iný tovar či vrátenie peňazí. To platí aj pre firemných zákazníkov, aj keď nám zákon túto povinnosť neukladá.
Ak potrebujete informácie
Ak narazíte na nejaký problém alebo budete mať nejaké pochybnosti, pokojne nás kontaktujte. Budeme sa vám snažiť pomôcť, a to aj v prípade, že nepôjde o závadu. V sekcii najčastejších otázok nájdete okrem iného aj odpovede na často kladené otázky ohľadom reklamácie tovaru a pozáručných opráv.