Garantujeme
Vážený zákazník, máte náročnú prevádzku vo vašej firme a chcete zabezpečiť jej chod bez prerušenia? Stále dokola vám komplikujú prácu nespoľahliví dodávatelia a partneri?
Určite poznáte tú situáciu, kedy si všetko dôkladne naplánujete, ale na poslednú chvíľu vás technika zradí. Nezostáva, než ju reklamovať a pýtať sa: „Kedy tovar dostanem?“, „Kedy mi to opravíte?“ Alebo „Kedy dostanem odpoveď na moju otázku?“ Vďaka nespoľahlivým dodávateľom alebo partnerom sa asi dostávate do ťažkých situácií, ktoré často spôsobujú nemalé problémy.
Poznáme to aj my a práve z týchto dôvodov si vyberáme dodávateľov s drahšími, ale kvalitnejšími službami. Zamysleli sme sa nad sebou a prijali sme niekoľko opatrení, ktoré by mali prispieť k zvýšeniu istôt v rámci našej spolupráce. Začíname sadou garancií, ktoré už teraz máme implementované a sú pre nás záväzné.
Tovar na tretí deň u vás!
Na objednávky cez e-shop, odoslané v pracovné dni do 15:00, garantujeme doručenie do troch pracovných dní, ak zvolíte prepravnú službu GLS. Ak objednáte po 15:00, tovar odošleme až nasledujúci pracovný deň, takže vám bude doručený o deň neskôr. Prepravnou službou PPL môžete do troch dní očakávať objednávky odoslané do 12:30, a pokiaľ zvolíte DPD, potom je potrebné objednávku odoslať do 13:00, aby vám bola doručená do troch dní. Vy aj vaši kolegovia máte teda úplnú istotu, kedy tovar dostanete. Už žiadne frázy typu “Tovar odosielame čo najskôr“ alebo “Väčšinu objednávok vybavíme v ten istý deň“.
Na nás je jednoducho spoľahnutie.
Pre prehľadnosť je pri každom produkte online aktualizovaný termín dodania k vám a na osobné vyzdvihnutie u nás.
Reklamácia do druhého dňa!
Štandardná zákonná lehota na vybavenie reklamácie je, ako iste viete, 30 dní. Veľa dodávateľov sľubuje rýchle vybavenie reklamácie. Áno, ale čo to vlastne znamená? Môže to byť jeden týždeň, dva, tri …Sľuby sú jedna vec, ale pokiaľ tovar potrebujete čo najskôr, pýtate sa správne „Kedy presne?“. My sme si povedali, že vám budeme odteraz garantovať vybavenie vašej reklamácie do druhého dňa. Nasledujúci pracovný deň je doba, za ktorú bude reklamácia úplne vybavená, teda uzavretá a odoslaná späť k vám. Nejedná sa len o termín, do ktorého sa reklamáciou začneme zaoberať, ako ho uvádzajú niektorí iní obchodníci. Viac informácií o vybavovaní reklamácií a objasnenie grafu nájdete v samostatnom článku.
Vývoj priemerného trvania vybavenia reklamácie.
Informácie hneď!
Komunikácia je základ kvalitnej spolupráce, na tom sa iste zhodneme. Preto sme si stanovili záväzok, že na vaše emaily odpovieme počas pracovnej doby najneskôr do 2 hodín od prijatia. Môžete si byť teda istí, že email nezapadne, alebo že nezostane dlhšiu dobu bez odozvy. Pokiaľ potrebujete odpoveď čo najskôr, môžete použiť našu infolinku 777 452 452 alebo chat na webe, a to v pracovné dni medzi 8:00 a 16:30.
Čo sa týka našej telefonickej infolinky, garantujeme vám jej 100% dostupnosť počas celej pracovnej doby. Ak budeme mať obsadené (bude prebiehať hovor s iným naším zákazníkom), zaväzujeme sa, že vám po jeho dokončení sami zavoláme späť (neplatí pre prichádzajúce hovory zo skrytého čísla). Ak nás budete na infolinke kontaktovať práve v okamihu, kedy budeme obsluhovať zákazníka na predajni, hovor síce neprijmeme, ale príde vám okamžite informačná SMS. Po obslúžení zákazníka na predajni vás budeme ihneď na vašom čísle kontaktovať. Garancia dostupnosti informácií na našej telefonickej infolinke je teda zaručená. Môžete sa spoľahnúť, že žiadny váš email ani telefonický hovor nezostane bez odozvy.
Počas uvedenej pracovnej doby sme vám na 100% k dispozícii.
Garancia okamžitej výmeny poškodenej zásielky!
Aj keď sa snažíme zásielky baliť naozaj starostlivo, ako s obľubou hovoria naši zákazníci – nepriestrelne, čas od času sa stane, že príde tovar mechanicky poškodený v dôsledku prepravy. Pre vás, ako zákazníka, to zvyčajne znamená komplikácie. Najprv zásielku v prítomnosti prepravcu otvoriť a skontrolovať, spísať škodný protokol, kontaktovať dodávateľa a celú vec riešiť a niekedy aj urgovať. Prepravca má obvykle snahu reklamáciu neuznávať a môže dochádzať k veľmi nepríjemným situáciám, kedy žiadna zo strán nechce priznať chybu. Čo je ale najväčším problémom? Objednali ste si stroj konkrétnych parametrov s tým, že konkrétny deň vám bude k dispozícii. Poškodením zásielky nemáte požadovaný stroj vo funkčnom stave a nemáte späť ani vynaložené náklady. Obchodne je to pre vašu firmu úplne zle.
Povedali sme si, že chceme byť na vašej strane, a preto sa zaväzujeme k nasledujúcemu. Ak nás budete kontaktovať, že ste od nás dostali poškodenú zásielku, pošleme vám ihneď na naše náklady náhradný stroj, ktorý vám bude k dispozícii nasledujúci pracovný deň. Poškodenú zásielku s chybným HW na naše náklady necháme odviesť.
Čo pre vás táto garancia okamžitej výmeny znamená? Jediné – nemusíte sa obávať poškodenia zo strany prepravcu. Nebude vás to stáť žiadne náklady, nebudete strácať čas reklamáciami a ďalšou administratívou. Požadovaný kus v dobrej kondícii obdržíte len o deň neskôr. Pre odoslanie náhradného stroja v ten istý deň, je nutné nás kontaktovať do 13:00, viď naša garancia dodania nasledujúci deň .
Rychlé zaslanie zálohovej faktúry!
Stalo sa vám niekedy, že ste si objednali tovar, ale jeho doručenie sa oneskorilo kvôli tomu, že dodávateľ nebol schopný ešte v ten istý deň vystaviť zálohovú faktúru? To sa vám u nás nestane. Garantujeme, že pri zaslaní objednávky až do 16:00, vám ešte v ten istý pracovný deň vystavíme zálohovú faktúru. Ak urobíte platbu, a tá bude na náš účet pripísaná do 12:00, ešte v ten istý deň tovar vyexpedujeme. Platba zálohovou faktúrou tak u nás nepredstavuje zbytočné niekoľkodňové zdržanie, ako ste možno zvyknutí z iných eshopov.
Kontaktovať firemného ombudsmana |