Štyri základné práva spotrebiteľov
Dnes je deň spotrebiteľských práv, ktorých základ údajne položil už v roku 1962 prezident J. F. Kennedy. Vtedy išlo o 4 základné body:
- právo na bezpečnosť výrobkov a služieb
- právo na informácie
- právo na výber (tzv. právo voľby)
- právo byť vypočutý (čo sa týka hlavne reklamácií)
Ako je to u nás
Ako dobre viete, nám nejde o naplnenie zavedených štandardov, ale snažíme sa ísť oveľa ďalej. Ideme smerom k vám, ústrety vašim požiadavkám, potrebám aj vášmu pohodliu, aby ste starosti s technikou mohli nechať na nás a sami sa venovať svojej práci.
Čo sa týka štyroch vyššie uvedených bodov, môžeme k nim ľahko priradiť niektoré z našich článkov, ktoré ukazujú, ako k problematike pristupujeme:
- právo na bezpečnosť výrobkov a služieb → garancia kvality tovaru
- právo na informácie → garancia poskytovania informácií + náš blog plný informácií o repasovanej technike
- právo na výber (tzv. právo voľby) → poradíme, ako vybrať vhodný stroj, či už ho kúpite u nás alebo inde
- právo byť vypočutý (čo sa týka hlavne reklamácií) → garancia vybavenia reklamácie do 5 dní
Máte stále pochybnosti o našom prístupe či kvalite tovaru? Potom sa neváhajte pozrieť na Heureku a prečítať si recenzie zákazníkov, ktorí u nás nakúpili. Všetkých vašich ohlasov si vážime a sme za ne radi.
Recenzie na Heuréke | Priateľské obchodné podmienky |