Skladová dostupnosť
Vieme, ako to chodí a ako často sa stáva, že zákazníci potrebujú repasované počítače do firmy čo najskôr. Priznajme si narovinu, formulácia „skladom“ už pre zákazníka nie je istotou, že predajca má uvedený tovar skutočne u seba na svojom sklade. Odporúčame preto prejsť si informácie o predajcovi, prípadne si telefonicky overiť, či tovar predajca skutočne má a či je u neho, alebo na takzvanom externom sklade.
Predaj vs. predpredaj
Drvivá väčšina predajcov na internete prevádzkuje iba internetový obchod (e-shop) a tovar jednoducho predpredáva. V princípe v tom nie je žiadny problém. Položte si však otázku, ako predajca zareaguje, ak sa ho spýtate na nejaký technický detail k ponúkanému tovaru. Odpoveď si buď vymyslí, alebo vám povie, že to zistí. Ako teda bude tento predajca reagovať, ak budete chcieť nejaký tovar reklamovať? Bude najprv zisťovať informácie u dodávateľa a potom mu tovar prepošle. Informácie o priebehu reklamácie vám nebudú k dispozícii ihneď a vybavenie reklamácie bude o to dlhšie.
Môže sa tiež stať, že vám dorazí odpoveď: „Dodávateľ nám vašu reklamáciu zamietol, nemôžem s tým nič robiť.“ Ak budete požadovať pozáručnú opravu za rozumných cenových podmienok, opäť zrejme u internetového predajcu nepochodíte. Nič z toho by sa vám u solídneho predajcu s vlastným skladom, zázemím a servisom nemalo stať.Pri takýchto máte totiž možnosť si tovar aj fyzicky prezrieť na predajni a prípadne osobne reklamovať.
Ďalšie informácie
Zaujíma vás, na čo ďalšie si dať pozor pri výbere repasovanej výpočtovej techniky? Potom sa neváhajte obrátiť na odborníka so skladom a predajňou v Šumperku, ktorý vám tovar rád fyzicky ukáže.
Ako vybrať repasovaný počítač |
Ako vybrať repasovaný notebook |
Ako vybrať repasovaný LCD monitor |
Ako vybrať repasovanú tlačiareň |