Reklamačný protokol
Je nám ľúto, že so tovarom máte problémy a potrebujete ho reklamovať. Urobíme všetko pre to, aby celý proces reklamácie prebehol čo najrýchlejšie a bez komplikácií. K dispozícii ponúkame 3 spôsoby, akými nám môžete reklamáciu nahlásiť.
- Pre najrýchlejšie a najjednoduchšie nahlásenie reklamácie sa prosím prihláste a vstúpte do modulu online reklamácií.
- Ak na našom webe nemáte účet a nechcete sa zaregistrovať, vyplňte prosím reklamačný formulár nižšie.
- K dispozícii je vám tiež možnosť vyplniť klasický papierový reklamačný protokol, ktorý môžete v PDF nájsť v sekcii "Na stiahnutie", a poslať nám ho fyzicky spolu s reklamovaným tovarom.
Ak chcete odoslať reklamáciu online bez prihlásenia (2), vyplňte prosím teraz nižšie uvedené polia.