Kedy vybavíme vašu reklamáciu?
Asi je vám jasné, že aj tá najkvalitnejšia technika sa môže časom „pokaziť“. Dnešný trend je z elektroniky robiť spotrebný tovar. Teda predať, a čo najskôr donútiť zákazníka, aby som techniku obmenil a vydal si novú. U najvyšších modelových radov počítačov a notebookov však pribudol požiadavka na mimoriadnu spoľahlivosť, čím sa ich životnosť významným spôsobom predlžuje. Možno teda všeobecne konštatovať, že modely OptiPlex, Latitude a Precision vám vydrží slúžiť dlhšie a s menej závadami.
Ako ale hovorí náš predajca: „Je to len železo a poruchu môže mať čokoľvek.“ Pre tento prípad je tu záručná doba, ktorú ponúkame štandardne 13 mesiacov a môžete si ju predĺžiť u niektorých produktov i na viac ako 4 roky. Je to práve preto, že nášmu tovar veríme. Toto je u repasov bežná záležitosť, ale položme si otázku: Čo u nás získate navyše?
- Garantujeme vám, že vaši reklamáciu vyriešime najneskôr nasledujúci pracovný deň. Ak nás s chybným tovarom navštívite osobne, väčšinou problém vyriešime na počkanie.
- Po dobu záruky držíme dostatok náhradných dielov, a preto pri reklamácii po 3 rokoch, keď model už nie je v našom sortimente, môžeme vymeniť chybný diel a nemusíme vám vnucovať iný model. Nikomu sa totiž nechce meniť model a riešiť reinštaláciu alebo ťažkosti s ovládačmi.
Nie je záruka ako záruka
Z bodu 2) už viete, prečo sa špecializujeme len na jednu značku (Dell) a len na určité (tie najvyššie) modely. Skúste sa opýtať iného dodávateľa, ako vyrieši vaše prípadné problémy so zakúpeným tovarom. Máme plné zuby hlášok: „Väčšinu reklamácií vyriešime do týždňa,“ alebo „Reklamácia do 3 dní (vtedy sa jej začneme zaoberať…)“. To sú všetko len hry a plané sľuby, keď zákazník vo výsledku rovnako nevie, kedy bude jeho problém vyriešený. My sme sa vydali cestou garancií, a preto:
- Garantujeme, že vaši reklamáciu vyriešime najneskôr nasledujúci pracovný deň. Jedná sa teda o obdobu NBD (Next Business Day) záruky nových strojov Dell. Za tento typ záruky si u nás ale nemusíte priplácať, je totiž u každého tovaru už v cene. To je tiež jedným z dôvodov, prečo náš tovar môže byť niekedy „o fúz“ drahšie oproti niektorým iným dodávateľom.

Reálny screen z nášho informačného systému (dáta z 9.9.2019)
Naše služby pravidelne analyzujeme a vyhodnocujeme. Vyššie vidíte graf, ktorý znázorňuje priemerný počet dní, ktoré potrebujeme na vybavenie reklamácie. Je vidieť, ako naše služby vylepšujeme a počet dní klesá. V roku 2019 sme sa už dostali na priemer 1,2 dňa na vybavenie vašej reklamácie. Do výpočtu vstupujú reklamácie vybavenej na predajni, teda na počkanie, teda 0 dní. Výsledok ovplyvňujú reklamácie, ktoré boli prijaté v piatok a vyriešené boli v pondelok, teda nasledujúci pracovný deň, ale do výpočtu tu vstupuje hodnota 3 kalendárne dni. Z tohto dôvodu je tiež priemer vyšší ako 1.
Trúfame si tvrdiť, že v tomto smere neexistuje v Českej republike, na Slovensku, ani v Maďarsku dodávateľ repasovanej výpočtovej techniky, ktorý by mal lepšie výsledky než my. Aká je vaša skúsenosť? Máte nejaký tip, ako by sme mohli naše služby ďalej zlepšiť?