Ako predávať HW za vyššiu cenu

Ako predávať HW za vyššiu cenu

V minulom článku som vám radil, ako vybrať vhodného dodávateľa. Dúfam, že vám moje informácie pomohli sa zorientovať a urobiť si jasno.

Možno sa vaši zákazníci, rovnako ako naši, stále pýtajú: „Prečo by som mal kupovať u vás, keď na Alze, Aukre, alebo na Heuréke nájdem cenu nižšiu?“ Odpoveď musí byť stále rovnaká: „My poskytujeme pridanú hodnotu, ktorá má pre vás význam a vo výsledku ušetríte! “

Pretože sme špecialisti na repasovanú techniku, prezradím vám niekoľko predajných argumentov, ktoré určite zaberú, dovolím si však poznamenať, že našim typickým zákazníkom je malá a stredná firma, nie B2C. Skúste zákazníkovi položiť niekoľko otázok a obratom na ne odpovedzte za neho.

Príklad vašej komunikácie so zákazníkom:

Zákazník, kedy vám vybraná technika z Aukra dorazí? My máme spoľahlivého dodávateľa a garantujeme dodanie nasledujúci pracovný deň.

Zákazník, čo urobíte, keď dôjde na tovare k poruche? My vám garantujeme vybavenie reklamácie najneskôr do piatich pracovných dní. Priemerná dĺžka vybavenia reklamácie je u nás iba 2,3 dňa.

Zákazník, je dobre, že viete presne, čo potrebujete. Máte predstavu o type CPU, veľkosti RAM, veľkosti a typu HDD, typu case, dĺžke záruky, vyžadujete vhodné príslušenstvo, to je výborné. Nájdete presne toto na Aukre alebo inde? Náš dodávateľ nám pre vás vďaka prehľadnému online konfigurátoru techniku na mieru ľahko pripraví..

Zákazník, prevádzkujete vo firme viac počítačov a budete ich potrebovať napríklad za rok doplniť o ďalšie? Pre jednoduchú a ekonomickú správu bude potrebné zaobstarať totožný model s rovnakým obrazom disku. Nájdete na internete úplne rovnaký model u nejakého prevereného predajcu? Náš sortiment je stály, my to zaistíme..

Zákazník, chcete len nejakú lacnú krabicu (HW) alebo skutočne funkčný celok pre efektívnu prácu vašich zamestnancov? Môžete kdekoľvek na internete kúpiť napríklad notebook Dell Latitude. Čo ale hovoríte na to, keby ste si k nemu vybral vhodný dock, originálne značkový stojan, LCD monitor, otočný držiak alebo značkové príslušenstvo, a to všetko v jednotnom dizajne a s garanciou kompatibility?

Zákazník, chcete ušetriť alebo mať špičkový HW so špičkovými službami? Odpoveď zákazníka: Oboje. Ak chcete ušetriť, kúpte si low-end zariadenia z ktoréhokoľvek e-shopu, extra servis a služby logicky neočakávajte. Pokiaľ chcete high-end techniku ​​so špičkovými službami, vyberte si renomovaného výrobcu a objednajte niektorý z TOP produktov. Pripravte sa ale na veľkú investíciu!

Čo keby ste ale, zákazník, získal za zaujímavé peniaze HW, ktorý splní vaše požiadavky čo sa týka výkonu, je spoľahlivý a môžete naň mať záruku aj 3 roky? Technika síce bola používaná, ale až na malé opotrebenie nevykazuje vady ani poškodenia. Bude vám to brániť v užívaní? Môžem vám sľúbiť, že ak vám nebude vyhovovať, do tridsiatich dní ju môžete vrátiť.

Odpoveď vášho zákazníka: Áno, beriem, sem s tým!

Zaujíma vás, na čo všetko sa u nás môžete spoľahnúť a aké nadštandardné služby vám garantujeme? Pozrite sa na garancie, ktoré skrze nás môžete zaručiť aj svojim zákazníkom.

Nadštandardné garancie