A nie je to zbytočné?
Ako sme vás informovali, pred niekoľkými dňami prebehlo sťahovanie našej prevádzky. Teraz priebežne vykonávame ďalšie drobné úpravy. Práve sme preinvestovali tretí milión korún (cca 115 400 €) a chystáme sa na štvrtý.
Dnes sme sa ale pozastavili pred zaujímavou otázkou, ktorú budeme musieť riešiť opakovane. Obvodové steny budovy vyzerajú veľmi nepekne a esteticky pôsobia dosť zanedbane. Podľa vyjadrenia dodávateľskej firmy je technický stav veľmi dobrý a jedná sa len o „kozmetickú záležitosť“.
Nevzhľadná, napriek tomu plne funkčná stena
Áno, múry budovy vyzerajú veľmi nepekne a pôsobia až tragicky, ale položme si otázku: „Aký prínos bude mať pre vás, našich zákazníkov, investícia do tejto opravy v hodnote niekoľko tisíc eúr?“ Trúfame si tvrdiť, že žiadny. Nie je lepšie investovať tieto peniaze do rozšírenia sortimentu tovaru a zlepšenia zákazníckych služieb?
Rad firiem dnes buduje pompézne reprezentatívne sídla a pritom so zákazníkmi komunikuje prevažne elektronicky. Prečo? Nie je to zbytočné?
Tým, že u nás nakupujete, do nás vkladáte dôveru. Peniaze, ktoré sme vďaka vám zarobili, chceme vracať späť do projektov, ktoré budú prospešné práve vám. Budeme teda investovať peniaze, ktoré ste nám „zverili“, do zmysluplných vecí. Vecí, ktoré vám prinesú úžitok.
Ďakujeme, že ste s nami, a na oplátku sľubujeme, že budeme zarobené peniaze investovať do projektov, ktoré pre vás budú mať skutočný prínos. Máte nejaký tip na zlepšenie, ktoré by vám pomohlo? Dajte nám vedieť, sme tu pre vás.